Τρίτη, Σεπτεμβρίου 16

Απαγορευτικος επταλογος

Ιδού ο Απαγορευτικός Επτάλογος:
1)"Δεν κατάλαβα τίποτα" Απόλυτα σωστό όταν χρησιμοποιείται σαν απάντηση στην ερώτηση του Οδοντίατρου "Σας πόνεσα...;". Απόλυτα λανθασμένο, όταν χρησιμοποιείται σαν απάντηση στην ερώτηση του Οπισθίατρου :"Και πως σας φάνηκε η εξέταση του προστάτη....;"
2)"Ναι, είσαι" Απόλυτα σωστό, όταν προηγείται του σέξ και απαντά στην ... ερώτηση "Είμαι η γυναίκα της ζωής σου...;". Απόλυτα λάθος όταν έπαιται του σέξ και απαντά στην ερώτηση "Νομίζεις οτι είμαι χοντρή...;"
3)"Γά***έ τα...." Απόλυτα σωστό όταν αποκρίνεται σε ερώτηση γνωστού μας "Πως πάνε τα πράγμνατα...;". Απόλυτα λάθος όταν αποκρίνεται στην ερώτηση του Νηπιαγωγού "Και τι να τα κάνω τα παιδιά σας...;".
4)"Χ**ε με...." Απόλυτα σωστό όταν απαντά στην ερώτηση του υφιστάμενού σας "Και...τι θα γίνει με την αύξησή μου...;". Απόλυτα λάθος όταν απαντά στην ερώτηση του συναθλητή σας στην Ελληνορωμαική "Και τι να κάνω τώρα που έκατσα στη μούρη σου...;".
5)"Να κι εμένα...." Απόλυτα σωστό, όταν δείχνοντας το κόσμημά σας απαντάτε στην ερώτηση της συντρόφου σας "Αγάπη μου, η μαμά μου μου πήρε ένα καινούριο δαχτυλίδι αρραβώνων...Εσένα...;". Απόλυτα λάθος, όταν δέιχνοντας το "κόσμημά σας" απαντάτε στην ερώτηση της συντρόφου σας "Αγάπη μου, η μαμά μου είπε να μη με τραβολογάς και να με αποκαταστήσεις...Τι γνώμη έχεις γι΄αυτό....;"
6)"Ήταν υπέροχες....." Απόλυτα σωστό στην ερώτηση "Πως σου φάνηκαν οι φακές που σου έφτιαξα, αγάπη μου...;" Απόλυτα λάθος στην ερώτηση "Και πως ήταν όλες οι γυναίκες που είχες πριν από εμένα στο σέξ....;".
7)"Για να μη μου κάτσει στο λαιμό...." Απόλυτα σωστό, στην ερώτηση "Γιατί πίνεις τόσο νερό όταν τρώς ψάρι, αγάπη μου...;". Απόλυτα λάθος, στην ερώτηση "Γιατί έστειλες την κολλητή μου στο Γερο-Διάολο, αγάπη μου....;".

Δεν υπάρχουν σχόλια: